SKYACTIV


Jinba Ittai — це те, що робить кожну Mazda такою неповторною. Витвір філософії дизайну й конструювання Mazda, зосередженої навколо людини, принцип Jinba Ittai надає водієві можливість керувати автомобілем — як під час виконання повороту, так і гальмування, — так легко й природно, наче той є продовженням його самого.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS


Це нове доповнення до низки технологій SKYACTIV забезпечує загальний контроль двигуна, трансмісії, шасі та кузова, щоб ще більше поглибити відчуття єдності автомобіля та водія. На відміну від багатьох інших автомобілів, в яких ці чотири ключові елементи контролюються окремо, технологія SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS застосовує цільний, зосереджений навколо людини підхід із миттєвим реагуванням та динамічною взаємодією між водієм та цими чотирма основами контролю над автомобілем. Результатом стає сповнене емоцій, захопливе водіння, адже Mazda6 відгукується на кожен намір водія миттєво та у повній відповідності, що викликає відчуття впевненого, легкого та передбачуваного керування.

G-VECTORING CONTROL


Плавні переходи між силами інерції під час гальмування, входження у поворот та прискорення необхідні для Jinba Ittai, і на багато років стали одним із найбільших пріоритетів компанії Mazda у конструюванні автомобілів. Система G-Vectoring Control (GVC) – дебютна технологія із серії SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS – підносить відчуття легкого та точного керування на ще вищій рівень. GVC стала першою у світі технологією, що коригує крутний момент у відповідності до кута повороту керма та оптимізує навантаження на кожне колесо, що надає суттєвої стабільності автомобілю як при входженні в поворот, так і при керуванні автомобілем на слизькій дорозі. Втручання відбувається за допомогою миттєвої зміни кута випередження запалювання, що призводить до короткочасного падіння крутного моменту і імпульсного уповільнення автомобіля, що додатково навантажує передню вісь. В результаті водій отримує додаткову впевненість при керуванні за рахунок більш стабільної «поведінки» автомобіля, а пасажир відчуває додатковий комфорт.

SKYACTIV-BODY


Інновації у структурі, конструкції та матеріалах роблять Mazda6 легшою, безпечнішою та міцнішою. Завдяки надійним елементам структури, цільному каркасу кузова та широкому застосуванню надміцної сталі вдалося досягнути на перший погляд суперечних вимог щодо нижчої ваги та вищої стійкості до зіткнень, особливо в пасажирській зоні.

 

SKYACTIV-CHASSIS


Для забезпечення спортивного керування автомобілем у стилі Jinba Ittai, Mazda6 обладнано амортизаторною підвіскою МакФерсон попереду й багатоважільною підвіскою ззаду, налаштованими спеціально для гарантування стійкості на високих швидкостях та швидкого, потужного відгуку на низьких та середніх швидкостях. Система рульового управління з підсилювачем забезпечує чітку, чутливу роботу автомобіля з позитивним зворотнім зв’язком.

 

SKYACTIV-G 2.5 / SKYACTIV-G 2.0


Інновації у структурі, конструкції та матеріалах роблять Mazda6 легшою, безпечнішою та міцнішою. Завдяки надійним елементам структури, цільному каркасу кузова та широкому застосуванню надміцної сталі вдалося досягнути на перший погляд суперечних вимог щодо нижчої ваги та вищої стійкості до зіткнень, особливо в пасажирській зоні.

 

SKYACTIV-D 2.2


Високоефективний, екологічно чистий дизельний двигун нового покоління серії SKYACTIV-D об’ємом 2,2 л. має найнижчий у світі ступінь стиснення – лише 14.0:1. Це допомагає втілити ідеальне згорання, позбавляючи потреби в дорогих системах нейтралізації вихлопних газів. Маючи неабиякий крутильний момент, потужність та максимально дозволені оберти понад 5500 об/хв, SKYACTIV-D 2,2 л. надає спортивний та рівний відгук, на який не здатен жоден інший дизельний двигун.

 

SKYACTIV-MT


Ця шестиступінчата механічна трансмісія пропонує те ж саме швидке й легке перемикання передач, як у спортивної Mazda MX-5, якого було досягнуто завдяки повному переконструюванню внутрішнього механізму для ефективнішої роботи та мінімізації тертя

 

SKYACTIV-DRIVE


Нова автоматична коробка SKYACTIV-Drive перемикається швидко і плавно, динамічно реагує на зміни навантаження на двигун на низьких швидкостях і завдяки цьому дозволяє витрачати менше палива. Серце SKYACTIV-Drive – це 6-ступінчастий гідротрансформатор з повним спектром блокування зчеплення для всіх шести передач. Блокування зчеплення було підвищене до 89% для забезпечення яскравого відчуття «механічної» трансмісії. За бажанням можна обрати ручний режим перемикання на підвищену або знижену передачу, або обрати «спортивний режим» автоматичної коробки для більш динамічного керування

 

i-ACTIVSENSE


Безпека водія та всіх пасажирів завжди була та буде головним пріоритетом Mazda. І саме безпеці приділяється дуже багато уваги при створенні чергової версії будь-якої моделі Mazda. Окрім вже стандартного пакету пасивної безпеки, мета якого захистити водія, пасажирів та пішоходів, оновлена Mazda6 оснащена деякими опціями, які зазвичай притаманні для автомобілів більш високого класу.

Філософія активної безпеки Mazda має своєю метою розширити «кут зору» водія та надати додаткову інформацію та захист від несподіваних перешкод, як візуальну, так і звукову, при цьому не позбавляючи його можливості повною мірою насолоджуватися рухом. Отож, набір передових, проактивних технологій безпеки i-ACTIVSENSE був спеціально розроблений для підтримання основних функцій раннього виявлення потенційних загроз, тверезого зважування ситуацій та швидкого реагування, та допомогти водієві керувати автомобілем спокійніше і впевненіше попри різні умови руху.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Система контролю «Сліпих Зон» (BSM)


Система контролю «сліпих зон» BSM, на відміну від системи контролю «сліпих зон» RVM, яка використовувалась раніше, попереджає водія про наявність автомобілів, що рухаються не тільки з боків та ззаду в тому ж напрямку, а й про наявність перешкод на шляху автомобіля при русі заднім ходом (RCTA). Іншими словами, значно збільшився діапазон роботи датчиків системи, завдяки чому вона спрацьовує не тільки при русі по прямій, а й при виїзді з парковки.

Система попередження про поперечний рух ззаду (RCTA)


Система RTCA контролює простір навколо автомобіля під час руху заднім ходом, попереджаючи водія про виявлення автомобілів, що наближаються в поперечному напрямку.

Система адаптивного освітлення LED фар головного світла (ALH)


Вдосконалена система ALH завдяки використанню спрямованої вперед камери має три унікальні функції: противідблискове дальнє світло, широкодіапазонне ближнє світло та режим освітлення під час руху автострадою.

Вдосконалена система безпечного гальмування у місті з функцією розпізнавання пішоходів (SCBS)


Обладнана високоефективною спрямованою вперед камерою, ця система помічає інші машини та пішоходів перед автомобілем й автоматично застосовує гальма, щоб допомогти уникнути аварій та пом’якшити їхні наслідки під час руху в діапазоні приблизно від 4 до 80 км/год (для виявлення автомобіля попереду) та між приблизно 10 та 80 км/ год (для виявлення пішохода).

Система попередження про виїзд за межі полоси руху (LDWS)


Система LDWS за допомогою направленої вперед камери зчитує розмітку з поверхні дороги. Попереджає водія про ненавмисне (без вмикання покажчиків повороту) зміщення зі своєї смуги руху. Камера розпізнає лінії дорожньої розмітки перед автомобілем і обчислює положення автомобіля по відношенню до цих ліній. Якщо система виявила тенденцію до зміщення автомобіля зі своєї смуги, то вона подає звуковий сигнал, що попереджає водія.

Система адаптивного освітлення LED фар головного світла (ALH)
Вдосконалена Система безпечного гальмування у місті з функцією розпізнавання пішоходів (SCBS)
Система попередження про виїзд за межі полоси руху (LDWS)